38+4 olduk tık yok dün doktora gittik çatı muayeneside olduk leke falan gelmedi sancida cikmadi nstde ne zaman doğuracam ben cocuk 3200 olmuş sizinkiler nasıl fazla kilo almadan ciksaydi
1,512,352 soru
24,668,137 cevap
367,111 kullanıcı