0 oy
273 göst.
15 Şubat 2023 Doğum kategorisinde (31 puan) sordu

nst de sancı çıktı ama ben hissetmiyorum bakarmisiniz bi sizde 

image

Gebelik haftası 38+3

2 Cevap

0 oy
16 Şubat 2023 (97 puan) cevapladı
Aynısı bende de olmuştu canım bende sancılarımı hiç hissetmiyordum 41 haftaya kadar bekledi doktor hala hissetmeyince doğumu doktor kendi başlattı
-Reklam-
0 oy
16 Şubat 2023 (417 puan) cevapladı
Gecmis olsun canim ayin 9 da benimde boyle cikmisti doktorum yatis verdi dogum yapip geldim:)

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 391 göst.
15 Şubat 2023 Doğum kategorisinde KGizem (31 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...