0 oy
384 göst.
12 Şubat 2023 Doğum kategorisinde (610 puan) sordu
Buz gibi hiç ısınmıyor cok rahatsız ediyor beni niye olir ko

6 Cevap

0 oy
12 Şubat 2023 (1,048 puan) cevapladı
Ayni sey bende de var canm 2hamilelik gecirdm onda yasamamistim ama bunda buz gibi resmen donuorm isitamiormda vucudum yanio ayaklarim usuo
-Reklam-
0 oy
12 Şubat 2023 (4 puan) cevapladı
Erkek bebekte genelde üşür ayaklar 
0 oy
12 Şubat 2023 (46 puan) cevapladı
bende çok üşüyodum.ozmn havalarda sıcaktı.bazı tecrübeli kişiler bana çok üşüyenin oğlu olur dediler..ve şuan 5aylık oldum bebeğim erkek
12 Şubat 2023 (155 puan) yorumladı
Bende çok üşüyorum özellikle ayaklarım benimde bebeğimi erkeğe benzetti doktor
0 oy
12 Şubat 2023 (1,843 puan) cevapladı
Vallahi bnde oyle yim hiç bi şklde ısınmıyor 2 çorap üstüne bide çetik giyiyorm ama ısınmıyor. Yeni hamileyim daha bu kışı farklı  semtte geçiyorm ilkkez bu kış boyle üşüyorm hamile değilken de öyleydim yani. Sizde soğuk bi bölgede isenz norml. 
0 oy
12 Şubat 2023 (711 puan) cevapladı
Bende öyleyim sadece ayağım değil sıtma tutuyo hamileliğimin ilk gununden beri çok zorlanıyorum ilk hamileligimde böyle usumemistim hemen hemen aynı aylara denk geldi hatta ozman daha önce soğuklar başlamıştı şimdi aşırı soğukta yok evde sıcak ama arara usumeler özellikle gece titremeler oluyo baklm bende cinsiyeti ogrenmedin onla alakası varmı merak ediyorm
0 oy
14 Şubat 2023 (211 puan) cevapladı
Yani kanin da dusmus ola bilir.Bende oyleyim.Ayaklarim hic isinmiyor.Kanim asagi dedi doktor

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 634 göst.
0 oy
9 cevap 762 göst.
0 oy
10 cevap 954 göst.
23 Eylül 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Rbsh (403 puan) sordu
0 oy
3 cevap 511 göst.

1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...