0 oy
226 göst.
12 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,125 puan) sordu
Kizlar günaydın nerdeyse bi aydır midem kötü diye folik asit kullanamıyorum bebeğim bugün tam 3 aylık oldu bu ay biraz düzeldi midem ama hala çok kötü bi kutum var daha bu ay kullansam mi 
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
12 Şubat 2023 (518 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Doktoruna göre hareket et
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 280 göst.
5 Temmuz 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gamze Li (4,390 puan) sordu
0 oy
0 cevap 153 göst.
19 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sureyya_kadir (2,125 puan) sordu
0 oy
7 cevap 628 göst.
0 oy
7 cevap 883 göst.
17 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mucizemm_97 (886 puan) sordu

1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...