Benimde öyle ıslakliktan günlük ped peçete sakin koyma enfeksiyon artırıyor şık şık değiştir idrar tahlili işte aile hekiminden bende endişelenmistim suyunda azalma olur mu die detayli ultrasonda doktoruma sormuştum sürekli ıslaklik olunca gayet iyi çıktı şükür suyumuz da akıntı oluyormuş normal diyor da işte insan endişeleniyor
1,512,421 soru
24,668,879 cevap
367,151 kullanıcı