0 oy
268 göst.
9 Şubat 2023 Doğum kategorisinde (13 puan) sordu
39+2 haftalık hamileyim. Kahramanmaraşliyim depremden dolayı çok vefat haberleri aldım baya etkilendim. Bu dogurmamayi etkiler mi? Dün hafiften sancılarım vardı. Sabaha kadar şiddetlenip dedim ama yine yok. Lütfen bilgi verir misiniz?
Gebelik haftası 39+2

2 Cevap

0 oy
9 Şubat 2023 (1,935 puan) cevapladı
Başınız sağolsun ben ilk doğumda stresten erken doğum yapmıştım bende antepliym çok akrabamız vefat etti çok kötü bi süreç Allah sabır versin 8 aylık gebeyim bende sancım oluyor siz hangi şehirdesnz benim doğumum olsa bile nereye giderim nasıl giderim bilmiyorum Antep de 2 tane hastane boşalttılar 
9 Şubat 2023 (13 puan) yorumladı
Eşimin görevinden dolayı Tekirdağdayiz zaten buraya geleli de bir yıl oldu. Yıllardır Kahramanmaraştaydim. Amin gerçekten çok zor
-Reklam-
0 oy
9 Şubat 2023 (70 puan) cevapladı
Evet tetikler. Annemin cenazesinde teyzem doğum yapmıştı. Hastaneye zor yetistirdik.kendini çok uzme
9 Şubat 2023 (13 puan) yorumladı
Doğurmamayi tetikler mi?

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 236 göst.
31 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde XFadime (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 387 göst.
11 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilay karaca (426 puan) sordu
0 oy
6 cevap 602 göst.
30 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde Hiradijle (110 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...