0 oy
537 göst.
7 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
Kızlar 16 haftalikk gebeyim sizce bebeğin hareketlerini hissetmem erken mi yoksa normal mi
Gebelik haftası 16
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

4 Cevap

0 oy
7 Şubat 2023 (112 puan) cevapladı
Canım nabız atışı gibiyse evet hissetmiş olabilirsin kim ne derse desin bu haftalarda hissetmiştim kızımı şimdi karnimda maç yapıyor resmen :)
-Reklam-
0 oy
7 Şubat 2023 (253 puan) cevapladı
Merhaba ben de tam 16. haftada hissetmeye başlamıştım hareketlerini. Çok hafif ve düzensizdi ama bazen günde 1 kere hissettiğim oluyordu. Sağlıkla kavuşun inşallah :) 
0 oy
7 Şubat 2023 (711 puan) cevapladı
Hissetmissindir normal bende 17 falandı hissettigimde
0 oy
7 Şubat 2023 (1,048 puan) cevapladı
Bendw 16haftgm bende minik minik hissediorm cnm 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 277 göst.
+1 oy
29 cevap 3,591 göst.
+1 oy
44 cevap 3,718 göst.
0 oy
0 cevap 329 göst.

1,512,448 soru

24,669,278 cevap

367,164 kullanıcı

...