kızlar 34+3 haftayım dün hastanede randevum vardı doktor amniyon sivinin fazla olduğunu söyledi benim durum olanlar varmi?
Benimde öyle suyu çok dedi bi sıkıntı da yok çok şükür
1,512,802 soru
24,673,996 cevap
367,432 kullanıcı