0 oy
789 göst.
12 Ocak 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (22 puan) sordu

kızlar 34+3 haftayım dün hastanede randevum vardı  doktor amniyon sivinin fazla olduğunu söyledi  benim durum olanlar varmi?

1 cevap

0 oy
12 Ocak 2019 (245 puan) cevapladı

Benimde öyle suyu çok dedi bi sıkıntı da  yok çok şükür 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,010 göst.
0 oy
1 cevap 872 göst.
4 Ocak 2019 Doğum kategorisinde misafir sordu
0 oy
2 cevap 1,731 göst.

1,512,802 soru

24,673,996 cevap

367,432 kullanıcı

...