0 oy
340 göst.
1 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (525 puan) sordu
Hanimlar 38+4 oldum hicbir dogum belirtim yok doktora randevu da yok 40 haftaya kadar evde beklemelimiyim napayım bi akıl verin sabrım da kalmadı hiç sancım yok 
Gebelik haftası 38+4

2 Cevap

0 oy
1 Şubat 2023 (3 puan) cevapladı
Git tabiki randevusuz da bakıyorlar sabah erken gidip fiş kesmen lazım 9 cu aya girdiğinde her hafta çağırıyor doktor
1 Şubat 2023 (148 puan) yorumladı
Bana hiç gel demedi doktor 37+6 yim pazartesi gitmiştim sancin olursa gel dedi
1 Şubat 2023 (525 puan) yorumladı
Benim doktorumda cagirmadi randevusuz gelme diyor hatta
-Reklam-
0 oy
1 Şubat 2023 (747 puan) cevapladı
Canm her hafta çağırıyor normalde 36 haftamdayim bugün gittim haftaya gene gel dedi günümü 8se 34 de almıştım şubat 17 de sezeryan olacağım ona rağmen her hafta çağırıyor 
1 Şubat 2023 (525 puan) yorumladı
Pazartesi günü gidicem artık insaAllah ilgilenirler

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 374 göst.
0 oy
1 cevap 965 göst.
0 oy
2 cevap 557 göst.

1,512,681 soru

24,672,240 cevap

367,325 kullanıcı

...