0 oy
147 göst.
31 Ocak 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (8 puan) sordu
Iyi günler antibiyotik kullandigim için hastalığım aktiflesti. Bugün doktor kortizon ve pentasa başladı. Benim durumum da olan ve ilaç kullanan varmı acaba süreciniz nasıl ilerledi. Ben ilaçları içmeye korkuyorum. 
Gebelik haftası 22

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 177 göst.
22 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tubidy (13 puan) sordu
0 oy
0 cevap 134 göst.
30 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde Sevimoral (60 puan) sordu
0 oy
0 cevap 118 göst.

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...