0 oy
165 göst.
30 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
Kizlar 14 haftalık hamileyim karnım çok ağrıyor sağ tarafıma sanki bıçak saplanıyor uzaninca geçiyor ayağa kalkınca nefes alamıyorum acaba neden doktora gitsemi 
Gebelik haftası 14

1 cevap

0 oy
30 Ocak 2023 (31 puan) cevapladı
Canım arada öyle ufak tefek tepkimeler olabilir ama senin bahsettiğin baya şiddetli hissediyomussun hamilelikte fazla olan herşey risk doktoruna gidip kontrol ol derim en azidnan içinde rahat eder stres yapar bu şekilde düşündükçe daha da etkilenirsin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 282 göst.
0 oy
4 cevap 430 göst.
28 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ebruasaf (11 puan) sordu
0 oy
5 cevap 546 göst.
0 oy
2 cevap 349 göst.
8 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sibelin yavrusu (100 puan) sordu

1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...