0 oy
153 göst.
29 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
İlk haftalarda nabızımı takip ediyordum 80 üstü atıyordu bazen 85 falan bir kaç gündür nabzım 65-70 sizce normal mi? Hamilelikte nabız 80 üstü olmalıymış. Bebeğime bişey olmamıştır demi? Kanamam falan yok. Ama enfeksiyon nedeniyle düşük tehlikem var. 
Gebelik haftası 10+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 289 göst.
0 oy
5 cevap 459 göst.

1,512,518 soru

24,670,252 cevap

367,213 kullanıcı

...