Doktordan geldikten sonra gece 3 e kadar yogun kanamam 2 ped dolduracak kadar oldu sonra sadece peçeteyle sildiğim zaman geldi perinatolojiye git demsiti yogun kanama devam ederse ne yapsam bilmiyorum bitti ama korkuyorum fitil kullaniyorum
1,512,148 soru
24,665,528 cevap
366,953 kullanıcı