0 oy
198 göst.
26 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
9+4 vajinal ağrı hissetmem normal mi bu durumu yaşayan var mı bilgisi olan
Gebelik haftası 9+4

1 cevap

0 oy
27 Ocak 2023 (921 puan) cevapladı
yerleşmeden dolayı ve artık rahim genişlemeye başladığı için ilk haftalarda adet ağrısı gibi ağrılar çektim, doktora sorduğumda hep kanama yoksa ağrı normaldir dedi. Önemli olan kanama olmaması ama ilk haftalar ağrı çok oluyor sancı batma şeklinde
27 Ocak 2023 (143 puan) yorumladı
Benimde oluyor canm arada doktor daha cok olur dedi de o kdr sık agrım olmadı ama korkmamam icin bastan uyardı.10.haftam bitiyor.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 164 göst.
0 oy
2 cevap 294 göst.
28 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tanemalkn (426 puan) sordu
0 oy
1 cevap 289 göst.
24 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 1071ahmet (1 puan) sordu
0 oy
2 cevap 370 göst.

1,512,363 soru

24,668,252 cevap

367,115 kullanıcı

...