0 oy
157 göst.
25 Ocak 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (424 puan) sordu
Merhaba kızlar ben bu ayın 11 tüp bebek transferi oldum ama tutmadı maalesef ama hala kasık ağrısı var normal midir bu 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 138 göst.
18 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Kbr.068 (294 puan) sordu
0 oy
1 cevap 250 göst.
15 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 12Busra (416 puan) sordu

1,512,757 soru

24,673,420 cevap

367,402 kullanıcı

...