0 oy
275 göst.
24 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (154 puan) sordu
Sorim yukarıda 
Gebelik haftası 37+1

4 Cevap

0 oy
24 Ocak 2023 (150 puan) cevapladı
Bugün bana da oldu iki gündür tansiyonum biraz yüksek çıktı bir bakın isterseniz tansiyona 37+4 um ben
24 Ocak 2023 (154 puan) yorumladı
Evde tansiyon aletim yok eczaneye veya doktora gitmem gerekecek sanırım hep iyiyiydi şimdiye kadar bu gün sabahtır dönüyo .
-Reklam-
0 oy
24 Ocak 2023 (88 puan) cevapladı
Aynen bende 37 mm benimde basım dönüyor gibi oluyor blmyom ne için böyle ya
0 oy
24 Ocak 2023 (154 puan) cevapladı
Tansiyonum düşmüş 8 4 çıktı serum taktılar arkadaşlar 
0 oy
24 Ocak 2023 (165 puan) cevapladı
Benimde dün akşam oldu korktum ama istirat ettikten sonra geçti 38+2

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 379 göst.
24 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seda Mutlu (151 puan) sordu
0 oy
5 cevap 502 göst.
0 oy
5 cevap 392 göst.
0 oy
6 cevap 707 göst.

1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...