0 oy
138 göst.
22 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (42 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba 19 haftalık Ken doktorum bu kremi kullanmamı söylemişti ozaman kullanmadım şuan 22+2 günlük hamileyim şikayetim arttı kremi kullanmayı düşünüyorum sizce şuan kullanmamda bi sorun olurmu diye düşünüyorum

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 347 göst.
23 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deniz419 (137 puan) sordu
0 oy
0 cevap 251 göst.
28 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Husnanur (244 puan) sordu
0 oy
0 cevap 121 göst.
0 oy
1 cevap 341 göst.

1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...