Arkadaşlar kalp atmaması gelişim geriliği nedeniyle kürtaj olma ihtimalim var ama çok korkuyorum.Dr belki ilacı denirz 1 hafta daha bekle dedi kesinleşmesi için.İlacla nasıl oluyor 5+4 hafta büyük mü bu haftada ilaçla düşüren var mı? Bide hem ilaç denenip hem kürtaj olanlar varmış sonradan bide kürtaja da alırlar mı birde çok dayanilmayacak.kadar acı oluyor mu ilaçla kızım var 3 yaşında onada bakıyorum
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı