0 oy
361 göst.
18 Ocak 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde (48 puan) sordu

Reglime yaklaşık 10 gün var. Beta sonucum 2.30 çıktı. Değerin yükselme ihtimali var mı acaba? :(

1 cevap

+1 oy
18 Ocak 2023 (392 puan) cevapladı
Erken test yaptınız adetiniz geçtikten sonra yaparsanız daha net sonuçlar alırsınız erken test yaparak sadece stresinizi arttırıyorsunuz ben de bu hatayı çok yapıyordum başlarda o yüzden sizi anlıyorum 
18 Ocak 2023 (48 puan) yorumladı
Ben iki buçuk ay önce ikizlerimi kaybettim. Üç buçuk aylıkken kalpleri durdu. Tekrar bebek istiyoruz o yüzden çok heyecanlıyım ama çok fazla da korkuyorum.. :(
18 Ocak 2023 (392 puan) yorumladı
Başınız sağ olsun rabbim size de bize de hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah en kısa zamanda
18 Ocak 2023 (48 puan) yorumladı
Amin inşallah, çok teşekkür ederim. Allah razı olsun.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 729 göst.
0 oy
2 cevap 406 göst.
0 oy
5 cevap 532 göst.
0 oy
3 cevap 557 göst.

1,512,748 soru

24,673,249 cevap

367,384 kullanıcı

...