0 oy
144 göst.
18 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (169 puan) sordu

doktor%1 risk var yani 624 kişiden birinin bebeğinn down sendromlu olması gıbı istersen sıvı aldırma işlemi yapılır dedi bende yaptırmak istemedim ne biliyim. Bilgileriden anlayan var mı ya da bu şekilde çıkıp sağlıklı bebeği olaan anneler? 


image

İkili tarama bilgisi olan bakar mı

Gebelik haftası 15+3

2 Cevap

0 oy
18 Ocak 2023 (952 puan) cevapladı
Ben yaptırmadım ama yaptıran tanıdığıma yüksek risk denilip alınması istendi. Oda bunu reddetti ve doğurdu sağlıklı çok güzel bi bebeği oldu :) bu testlerin doğruluk oranı %100 değil canım kendini üzme olumlu düşün 
-Reklam-
0 oy
18 Ocak 2023 (113 puan) cevapladı
Benim canım 1.102 seninki benimkinden daha iyi dogum yaptım saglıklı seninde öyledir inşallah 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 492 göst.
0 oy
0 cevap 174 göst.
5 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aslyld (117 puan) sordu
0 oy
2 cevap 252 göst.
0 oy
10 cevap 916 göst.

1,512,150 soru

24,665,564 cevap

366,955 kullanıcı

...