Bebeğin resimdeki gibi bir tarafa toplanıp baskı yapması sancı mı? Bu şekilde kasılıp kalıyor nefes alamıyorum hareket edemiyorum aşağıya itiyor kendini bu sancı mı? Bu sıralar bunu aşırı fazla yapmaya başladı
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı