0 oy
259 göst.
16 Ocak 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (37 puan) sordu
Hastanedeyim kızlar şeker yükleme yaptırdım. Açlık 91 çıkmış. Diğeri cıkmamış öğleden sonra gel dedi beklemesem diyorum açlık iyi çıktıysa diğeride iyi mi çıkar acaba buarada ikiz gebelik
Gebelik haftası 26+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
16 Ocak 2023 (963 puan) cevapladı
Hayır canım toklukta önemli açlıktan sonra asıl o önemli yükseliyor mu diye bakıyorlar 
16 Ocak 2023 (37 puan) yorumladı
Tmm cnm bekliyim bari teşekkürler
16 Ocak 2023 (963 puan) yorumladı
Rica ederim canım
-Reklam-
0 oy
16 Ocak 2023 (571 puan) cevapladı
toklukta önemli canım mesela benimde tokluk yuksek çıkmıştı bekle bence yüksekse diyetisyene yönlendiriyor dr 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 722 göst.
0 oy
5 cevap 629 göst.
0 oy
3 cevap 303 göst.
9 Mart 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ceylan0435 (1,651 puan) sordu
0 oy
1 cevap 310 göst.
28 Kasım 2022 Doğum kategorisinde Ecrinecrin (32 puan) sordu

1,512,432 soru

24,669,047 cevap

367,158 kullanıcı

...