0 oy
128 göst.
16 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu
39+1 deyiz ve ağrım sızım öyle aman aman yok doktor haftada gel dedi , haftaya pazartesi 40+1 olacak sizce ozaman alir mi ? İlk doğumum olacak buarada normal dese bile ağrım yokki, bide haftaya tarih güzel  23.01.23 olur mu sizce ne dyosunuz
Gebelik haftası 39

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 358 göst.
0 oy
5 cevap 536 göst.
0 oy
10 cevap 854 göst.

1,512,289 soru

24,667,195 cevap

367,052 kullanıcı

...