0 oy
182 göst.
13 Ocak 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (25 puan) sordu
Selamün aleyküm 27 haftalığım çok kaburgam ağrım var herkes bebeğin oraya yerleştiğini söylüyor bilen var mı 
Gebelik haftası 27

1 cevap

0 oy
13 Ocak 2023 (4,693 puan) cevapladı
Bu ağrılar yüzünden şu an kendimi nereye koyacağımı şaşırmış bir vaziyetteyim. Vücudumu nereye çevirsem illa bir yerim ağrıyor. Rahim genişleyince göğüs kafesi de genişliyormuş, bu yüzden oluyormuş o ağrılar. Sanki kaburga kemiğimden biri yerinden kopmuş da etime batıyor gibi bir ağrı var.. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 490 göst.
0 oy
3 cevap 310 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Serap ozturk (117 puan) sordu

1,512,455 soru

24,669,352 cevap

367,170 kullanıcı

...