0 oy
162 göst.
13 Ocak 2023 Doğum kategorisinde (23 puan) sordu
Tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum. Teşekkür ederim şimdiden
Gebelik haftası 29

1 cevap

0 oy
13 Ocak 2023 (64 puan) cevapladı
Bende oraya gidiyorum ama doğum için kararsızım arkadaşlarım sorun yaşamadı 
13 Ocak 2023 (23 puan) yorumladı
Doktorları biraz ilgisiz geliyor bana. 2 ayrı doktora gittim. Bir kez de acile gittim.  Hiçbirinde yeteri kadar bilgi verilmedi. Doğumda da böyle ilgisiz mi davranılır acaba diye bi tereddüt var yani
13 Ocak 2023 (64 puan) yorumladı
Ben gittiğim üçüncü doktoru beğendim Bi tek şimdi ona gidiyorum çok iyi bi doktor Melih demir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 207 göst.
0 oy
0 cevap 291 göst.
0 oy
3 cevap 329 göst.
29 Ocak 2021 Doğum kategorisinde G1a2mze (35 puan) sordu

1,512,299 soru

24,667,381 cevap

367,061 kullanıcı

...