0 oy
219 göst.
12 Ocak 2023 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 4 ay önce ölü doğum yaptım. Geçen ay müayine olundugumda rahimde kızarıklık ve erozyon olduğu soylendi. Böyle bir durum yaşayan oldumu. Tekrar hamile kala bilirmiyim
Gebelik haftası 0

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,350 soru

24,668,039 cevap

367,107 kullanıcı

...