0 oy
203 göst.
10 Ocak 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (448 puan) sordu
17+1 gebeyim bugün doktor randevum vardı. Rahimde kasılma olduğunu söyledi. Enfeksiyon vs bir şey yok. Neden olur biliyor musunuz? 

2 Cevap

0 oy
10 Ocak 2023 (196 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canım benimde karnımda kasılmalar vardı ultrasonda gözüktü çok mu ayakta durdun dinlenmedin mi hiç gibisinden şeyler söyledi yani çok ayakta durmadan yorgunluktan olabilir biraz dinlenmeye özen göster bol su iç 
10 Ocak 2023 (448 puan) yorumladı
Bol su içiyorum aslında ama dediğiniz gibi yorgunluğa bağlıysa çok bir problem yoktur o zaman teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
10 Ocak 2023 (448 puan) cevapladı
Bilgisi olan yok mu 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 86 göst.
0 oy
1 cevap 505 göst.
21 Ekim 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Mavi orkide (2,132 puan) sordu
0 oy
1 cevap 394 göst.
25 Eylül 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Mavi orkide (2,132 puan) sordu
0 oy
4 cevap 418 göst.

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...