0 oy
227 göst.
10 Ocak 2023 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
Merhaba hanımlar Gaziantep devlet Hastanesi'nde doğum yapmış olan varmı onericeginiz devlet hastanesi var mı acaba
Gebelik haftası 37+4

1 cevap

0 oy
10 Ocak 2023 (11 puan) cevapladı
Şehitkamil hastanesini duymuştum ama genel olarak antepteki hiçbir hastaneden iyi bir şey duymadım ben de 39 haftalığım hateme gidiyorum genco bey var diye ama çok pahalı hastaneler Allah yardımcımız olsun
15 Ocak 2023 (3 puan) yorumladı
Saol canm allh rzi olsn
-Reklam-

1,512,676 soru

24,672,198 cevap

367,323 kullanıcı

...