Kızlar 3 gündür adet gecikmesi yaşıyorum. İştah açılması ve hafif ağrılarım oluyordu. Test yaptım ve böyle çıktı. Gebelik var mıdır?
Hayırlı olsun canm benim hamilesin benimde bu şekilde çıkmıştı ilk gebeligimde
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı