0 oy
190 göst.
9 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kızlar ben kanama için acile gitmistim iğne ve ilac vermişti iğneyi vuruldum ilaci içiyorum gecen kontrol için doktora gittiğimde ayni iğneden yazdi wma maddi sıkıntıdan dolayı alamadim ve 2 haftadır iğneyi vurulamadim bi sıkıntı olurmu peki
Gebelik haftası 8

2 Cevap

0 oy
9 Ocak 2023 (33 puan) cevapladı
Kanamalı gebeliklerr de iğnenin muhakkak vurulması laxim canim kendimden biliyorum 
9 Ocak 2023 (2 puan) yorumladı
Peki risklimi
-Reklam-
0 oy
9 Ocak 2023 (396 puan) cevapladı
Kan uyuşmazlığı iğnesi mi 
9 Ocak 2023 (2 puan) yorumladı
Hayır canım

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 135 göst.
0 oy
0 cevap 145 göst.
0 oy
1 cevap 179 göst.

1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...