0 oy
379 göst.
9 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (38 puan) sordu
04/01/2023 regl tarihim regl olmadım bügünle beraber 5.günüm regl olmadım normal gebelik testi getirdim negatif çıktı neden acaba  kaç gün daha beklemeliyim 10gündemi sonuç alabiliriz benmi testi çok erken yaptım yardımcı olun canlar:(
Kapatılma nedeni: Uygunsuz başlık.

5 Cevap

0 oy
9 Ocak 2023 (10 puan) cevapladı
Normalde cikmasi lazim belki gec dollenme olmuştur bi kac gun daha bekleyip tekrarla canim 
-Reklam-
0 oy
9 Ocak 2023 (156 puan) cevapladı
gidip kan ver en doğrusu olur
0 oy
9 Ocak 2023 (1,657 puan) cevapladı
Çıkması lazımdı bilemiyorum
0 oy
9 Ocak 2023 (672 puan) cevapladı
Ben ilk bebeğimde 10 u geçmiştir test yaptım hepsi negatifti bi kan verdim hamileymişim
0 oy
9 Ocak 2023 (6,204 puan) cevapladı
Konuyla başlığın ne alakası var? Okuyun artık başlık kurallarını.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 356 göst.
14 Kasım 2022 Hamile Kalamama kategorisinde fatmakavak (38 puan) sordu
0 oy
1 cevap 301 göst.
0 oy
4 cevap 496 göst.
5 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde fatmakavak (38 puan) sordu
0 oy
0 cevap 283 göst.
4 Ekim 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde fatmakavak (38 puan) sordu

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...