0 oy
223 göst.
7 Ocak 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (5 puan) sordu
Merhaba hanımlar ben 15. Haftada unsilin kullanmaya başladım başlarda herşey normaldi ama simdi bebeğim haftasına göre 1 hafta geriden gelmeye başladı unsilin ve ilaçlardan olduğunu dusunuyorum başına gelen var mi

3 Cevap

0 oy
7 Ocak 2023 (604 puan) cevapladı
Canim bende insulin kullanıyorum yy aklasik 3 aydır elhamdülillah haftasıyla uyumlu diyo doktorum
-Reklam-
0 oy
7 Ocak 2023 misafir cevapladı
İnsulin kullandim kizim hic geriden gelmedi haftasi ile uyumluydu. İnsülin sizin vucunuzda da var bu bir hormon ve pankereansiniz uretiyor. Gebelikte iki vücuda yetmediği için şekerinizi yükseltiyor bunun icin takviye alıyorsunuz. 
0 oy
7 Ocak 2023 (440 puan) cevapladı
Hamileliğimin başından beri insülin kullanıyorum herhangi bir problem olmadı. İnsülin kaynaklı değil o ilk başlarda bebek haftasından geri kalır sonradan toparlar zaten doktor sorun olsa söylerdi

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 237 göst.
0 oy
2 cevap 439 göst.
0 oy
4 cevap 715 göst.
5 Aralık 2020 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Asl.23 (19 puan) sordu

1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...