0 oy
230 göst.
6 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Kızlar 5+2 şuan daha doktora gitmedim kanda çıktı bel ağrım var sizce normalmi hafif hafif vuruyor 
Gebelik haftası 5+2

2 Cevap

0 oy
6 Ocak 2023 (2 puan) cevapladı
Normal dir hamileligin ilk zamanlarında kasık ve bel agrısı ama en kısa sürede doktora kontrole git vitamin ve ilaçta yazar ve elin den geldikte dinlen agır şeyler kaldırma
-Reklam-
0 oy
6 Ocak 2023 (1,257 puan) cevapladı
Cok normal.bende 8 haftalk.ama senin haftanda.sürekli yatyordum.cok agrm oluyordu.biraz ayakta dursam hemen agrıyordu.gitdikce azaldı.simdi ara sıra oluyor.doktora git tahlillerin yaplsn ona göre de ilaclarını kullanmaya başla ihmal etme.hayrlı olsun.saglkla gelsin bebislerimiz

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 472 göst.
0 oy
0 cevap 193 göst.
20 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bhar (75 puan) sordu

1,512,566 soru

24,670,901 cevap

367,252 kullanıcı

...