0 oy
199 göst.
6 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (43 puan) sordu
Kızlar çok kötü grip oldum ve hicbi şekilde geçmiyor doktor ilaç vermedi ben hem enfeksiyon hem griple nasıl basacikacagimi bilmiyorum üstelik halsizlik bulantı önerileriniz varmı ben. Çok kötüyüm ya 
Gebelik haftası 9

2 Cevap

0 oy
6 Ocak 2023 (110 puan) cevapladı
Bence başka doktora da gidin aldığınız ilaçları kadın doğumcunuza sorup kullanın enfeksiyon bebeğe zararlı çok ilaçtan bile bende grip oldum doktor antibiyotik verdi korktum araştırdım kadın doğum doktoruma sordum kullanmaya başladım grip çocuğa daha zararlı diyorlar
-Reklam-
0 oy
6 Ocak 2023 (71 puan) cevapladı
33 haftalık hamileyim bende aynı durumdayım öksürük çok serum vermişlerdi düzelsin sabah yine aynı balgam söktürücü ilac verildi ama korkumdan içemiyorum çünkü hamilelerde zararlı etkisi olup olmadığı bilinmiyo yazıyor doktorumda ulasamiyorum.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 259 göst.
0 oy
5 cevap 465 göst.
19 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Szn12345 (798 puan) sordu
0 oy
2 cevap 268 göst.

1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...