0 oy
120 göst.
5 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (88 puan) sordu
36+5 günlük hamileyim bugün doktora gittim açılma hiç yokmuş nstde biraz sancı çıkti sonra yeniden çekildi serumla ama doktor sorun yok dedi ama benim aşırı derecede ağrım var bu haftada normali yoksa doktor mu değiştireyim ilk hamileliğim. Ağrı göğsümün altından başlıyor kasiklarima kadar devam ediyor doğum sancısı böyle birseymi
Gebelik haftası 36+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 265 göst.
10 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ybn (283 puan) sordu
0 oy
1 cevap 324 göst.
–2 oy
0 cevap 800 göst.

1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...