0 oy
97 göst.
5 Ocak 2023 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
Kizlar bugün 38+2 de sezaryen doğum yaptım. İğneden çok korkuyorum anestezitleri ugrastirdim baya çok şükür sağ salim kucağıma aldım oğlumu, darısı siz güzel annelerin başına inşallah 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 272 göst.
0 oy
1 cevap 335 göst.
0 oy
1 cevap 268 göst.

1,512,447 soru

24,669,259 cevap

367,164 kullanıcı

...