ogrendigimde 4 haftalik hamileydim bende de vardi. Su an 6+2 deyim hala var. Yerleşme ağrısı, cok normal diyolar. Umarım oyledir. Ara ara giriyor henuz kontrole gitmedim doktora soramadm bende
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı