14.Hafta çok erken. Bence 20.haftayı falan bir geçin öyle yapın derim ben. Az şey alınmıyor sonuçta. Ben 27 haftalığım daha kızıma sadece bornoz aldım Hoş babaannesi, halası bir sürü şey aldılarda. Ben şimdi şimdi alacağım
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı