0 oy
192 göst.
5 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (302 puan) sordu
9+5 haftalik hamileyim kasik ve karın ağrısı olmasi sol tarafım da oluyor ağrı olmasi normal mi? 
Gebelik haftası 9+5

1 cevap

0 oy
5 Ocak 2023 (5 puan) cevapladı
10+5 im hala ağrılarım oluyor çok şükür çokta sağlıklı bebeğim eltim 15 haftalık onun da devam ediyor ağrılar normal canım sadece aşırı şiddetli olmaması gerek diye biliyorum yoksa korkulacak bir şey olmuyor genelde ilk haftalarda bir sağımda bi solumda falan geziyordu hala ara ara tek tarafta olduğu oluyor ama uzun ya da şiddetli değil kendini strese sokma 
5 Ocak 2023 (302 puan) yorumladı
Tşkr edrm  
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 415 göst.
0 oy
2 cevap 297 göst.
16 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aise34 (674 puan) sordu
0 oy
3 cevap 265 göst.
1 Aralık 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ecrin ecrin (130 puan) sordu
0 oy
1 cevap 140 göst.
28 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde su derin (686 puan) sordu

1,512,352 soru

24,668,137 cevap

367,111 kullanıcı

...