0 oy
284 göst.
4 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (249 puan) sordu
Sorum yukarda ❤️
Gebelik haftası 40+4

1 cevap

0 oy
4 Ocak 2023 (270 puan) cevapladı
41+ 4 de doğurdum ilk çocuğumu son 1 gün daha bekleyelim yoksa sezeryana alalım demişlerdi gece başladı doğum yani bebeğin durumu iyiyse bir iki gün belki beklerler ama günü dolmuş aksi bir durum yoksa suni sancıyla baslarlar
4 Ocak 2023 (249 puan) yorumladı
Doğumu biz istesek yaparlar mı suni sancıyla
4 Ocak 2023 (270 puan) yorumladı
Sanmam ağrınız sanciniz yoksa siz isteyince olmaz ama gün dolmuş bir gün daha bekleyin daha sonra sağlık ocağı hemsirenizle iletişime geçin ben öyle yapmıştım hastane doktoruna kalsa bana 3 gün sonra gel diyip yolladı çıkıp hemsiremi aradım bebek tehlikeye girer bugün de doğuma gitmezsen sabah beni ara seni başka hastaneye sezeryan için yonlendiricem dedi gece doğuma gittim gerek kalmadı ama doğumu başlatmak için merdiven inip çıkabilirsiniz bol yürüyüş yapabilirsiniz eşiniz yanınızda olsun bunları yaparken hurma yiyin sıcak suyla duş alın bunlar doğumu baslatabiliyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 337 göst.
0 oy
2 cevap 660 göst.
0 oy
2 cevap 604 göst.
9 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fırdes (175 puan) sordu

1,512,508 soru

24,670,086 cevap

367,208 kullanıcı

...