0 oy
211 göst.
3 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (174 puan) sordu
Merhaba herkese. 2 gündür avuçlarımın içi ve ayak tabanlarım çok kaşınıyor kızlar özelikle geceleri. Hatta uykudan bile uyarıyor. Kızarıklık ya da döküntü yok. Karaciğer enzimlerinş ölçtür dedi doktorumun yanındaki hemşire. İnternetten baktım kolestaz diye geçiyor. Bebekler için riskliymiş. Yarın tahlil yaptıracağım ama merak ettim. Bu tanı konulup problem yaşadınız mı? 
Gebelik haftası 21+3

1 cevap

0 oy
3 Ocak 2023 misafir cevapladı
Kolistaz vuvudun genelinde olur yunede test verin ayrica sekeryuklemesi yaptırdınız mi?
3 Ocak 2023 (174 puan) yorumladı
Vücudumun diğer yerlerinde de var ama söylediğim yerler daha fazla. Hayır yaptırmadım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 344 göst.
0 oy
3 cevap 250 göst.
0 oy
1 cevap 232 göst.
0 oy
1 cevap 228 göst.
26 Ağustos 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Aska95 (431 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...