0 oy
410 göst.
3 Ocak 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
Merhabalar benim sorum çalışan anne adaylarına olacak. Şuan 2 aylık hamileyim ve çalışıyorum baş agrilarim ve halsizliğim bir türlü geçmiyor 1 ay ücretsiz izne ayrılmak istiyorum bu izin sonrasında 4 aylık ücretli izni etkilermi bı sorun cikarmi bilgisi olan varmı 
Gebelik haftası 8

3 Cevap

0 oy
3 Ocak 2023 (53 puan) cevapladı
Canım rapor hakkin var niye ucretsiz izin alicaksinki rapor al 
-Reklam-
0 oy
3 Ocak 2023 (81 puan) cevapladı
20 günlük rapor hakkınız var ordan kullanabilirsiniz
0 oy
3 Ocak 2023 (185 puan) cevapladı
rapor alabiliyorsanız rapor alın alamazsanız da doğum oncesi ve sonrası izinleri etkilemez. o sizin yasal hakkınız. devlette szöleşmeli kadrolu farketmeksizin 40 gun rapor hakkınız var sonrası heyet raporuna giriyor

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 944 göst.
0 oy
9 cevap 1,629 göst.
0 oy
9 cevap 1,628 göst.

1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,023 kullanıcı

...