0 oy
183 göst.
3 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (122 puan) sordu
25+2 kızlar karnımın alt bölgesinde bi ağrı var otururken eğilip kalkarken sancı giriyo daha önce hiç olmamıştı acaba neden oluyo
Gebelik haftası 25+2
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
3 Ocak 2023 (25 puan) cevapladı
Eğilirken  sancın olması iyi dil belkide kes aşağda olduğu içindir 
-Reklam-

1,512,700 soru

24,672,668 cevap

367,350 kullanıcı

...