0 oy
192 göst.
3 Ocak 2023 Doğum kategorisinde (382 puan) sordu
Çorlu devlet hastanesinde doğum yapan var mı tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz rica etsem ilk gebeliğim su sancı veya kanama olunca ambulansla mi gitmek gerekir bazı ebeler kiziyormuş niye ambulansla geldin diye ?
Gebelik haftası 38+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,350 soru

24,667,987 cevap

367,102 kullanıcı

...