Dr gidin çünkü hamilelikde kasik ağrısı normal karşılanır. Ama kanama iyi sonuçlanmaya bilir. Dr en güzelini bilir. Hamilelikde lekelenme kanama yaşanmaz diye biliyorum yaşansa bile 1 defa olur diye biliyorum. Amma fazlasını en güzelini Dr biler gecikdirmeyin.
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı