0 oy
286 göst.
1 Ocak 2023 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
Merhaba  arkadaşlar yeni doğum yaptım 10 gün sonra lohualik bölümüne randevu  al dediler orda nasıl bi k9nturol oluyo Bülen var mu 
Gebelik haftası Doğum yaptim

3 Cevap

0 oy
1 Ocak 2023 (251 puan) cevapladı
Öyle bi bölüm yok lohusalık için kadin doğuma gideceksin 
-Reklam-
0 oy
1 Ocak 2023 (380 puan) cevapladı
Kadın doguma gideceksin dikisini alacak rutin kontrolünü yapacak o kadar 
0 oy
1 Ocak 2023 (112 puan) cevapladı
Ultrason dan ameliyat yerine bakiyolar iç kısımda attığı dikişleri kontrol amaçlı merak etme canın acımıyor. Tamamen ameliyat yerinle alakalı yani bu kadar 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 558 göst.
23 Ağustos 2019 Doğum kategorisinde K.Dilek (406 puan) sordu
0 oy
4 cevap 513 göst.
27 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde Buket1167 (30 puan) sordu
0 oy
2 cevap 240 göst.
0 oy
1 cevap 193 göst.
30 Haziran 2023 Doğum kategorisinde Leylaa38 (103 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,591 cevap

366,957 kullanıcı

...