0 oy
185 göst.
31 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (140 puan) sordu
37 haftalik gebeyim sağ bobreginde stent var dogumdan sonra cikarilacak benim gibi olan arkadaşlar varmı ve neler yaşadılar???
Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
1 Ocak 2023 (140 puan) cevapladı
Yardım ??? Lütfen 
-Reklam-
0 oy
1 Ocak 2023 (295 puan) cevapladı
Ayni sorun bendede olmustu baya bi buyumustu ama cesaret edemedim taktirmaya  hic taktiramadim oylece dogurdum sonra gecmisti cok acimiyor mu cok gecmis olsun ya 
1 Ocak 2023 (295 puan) yorumladı
Bide bol su tuket ve agir kaldırma zorlamaysn

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 79 göst.
0 oy
7 cevap 688 göst.
0 oy
3 cevap 342 göst.
21 Ağustos 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Kbra.aaa (257 puan) sordu
0 oy
4 cevap 395 göst.

1,512,572 soru

24,670,990 cevap

367,261 kullanıcı

...