0 oy
218 göst.
30 Aralık 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (11 puan) sordu
Arkadaşlar Bel Fıtığım var 23 yaşımdayım normal doğum sakıncalı mı 

4 Cevap

0 oy
30 Aralık 2022 (247 puan) cevapladı
Kuzenim iki ay önce doğum yaptı sezaryen oldu bel fıtığı olduğu için qma yapılıyormu yapilmiyormu bilmiyorum canim 
-Reklam-
0 oy
30 Aralık 2022 (1,620 puan) cevapladı
İki doğum yaptım normal bir düşüğüm var şuan yine hamileyim inşallah onu da normal istiyorum 
30 Aralık 2022 (11 puan) yorumladı
Bel fıtığınız var mıydı peki
30 Aralık 2022 (1,620 puan) yorumladı
Ewt var
0 oy
30 Aralık 2022 (130 puan) cevapladı
Doğumu etkilemiyor .Göbek boyun ve bel fitigim var iki tane normal doğum yaptım .Bu sizin bunyenizle alakalı 
0 oy
30 Aralık 2022 (1,008 puan) cevapladı
Bende başlangıç vardı sorun yaşamadım 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...