0 oy
212 göst.
29 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (107 puan) sordu
Arkadaşlar 27 de hastaneye gittim kese var boş dedi bir hafta beklenmem istendi ama ben bugun10+1 oldum bu normalmi lütfen dua edin bana 
Gebelik haftası 10+1

2 Cevap

0 oy
29 Aralık 2022 (103 puan) cevapladı
Benimde bebeğim boş keseydi 8 haftalık olunca göründü şimdi 21 haftalık oğlum olcak çok şükür sadece geç döllenme oldu için 2 hafta geriden geliyor, 10 haftalık oldunuz görünmedi mi yine
29 Aralık 2022 (107 puan) yorumladı
9+5  haftalık en gittim doktora  kese tek var bir hafta bekliyelim dedi iki
 gün geçti şuan 10 haftalık oldukyarin başka bir doktora görünücem tek duam oluşmuş olsun
29 Aralık 2022 (103 puan) yorumladı
Hakkınızda hayırlısı olsun
-Reklam-
0 oy
29 Aralık 2022 (1,257 puan) cevapladı
Bu kadar zamanda görünmediyde boşdur.cok gecmiş olsun

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,755 soru

24,673,400 cevap

367,400 kullanıcı

...