0 oy
258 göst.
27 Aralık 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu
Detaylı ulturasyona gittim bebeğimin göbeğinin biraz çok olduğunu ve benim suyumunda çok olduğunu söylediler böyle giderse erken doğum yaparsın dedi doktorum aranızda bu durumu yaşıyan ve doğum yapan biri varsa lütfen yorum yapsın ilk gebeliğim ve biraz tedirgin oldum 
Gebelik haftası 22
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
27 Aralık 2022 (712 puan) cevapladı
Ben detaylı yaptırmadım ama suyum fazlaydı birşey olmadı 
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...